#مهرزاد www.eMZed.ir

                وبلاگ مهرزاد

با نام و یاد او     

              ​   فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی

سخن مدیر وبلاگ #مهرزاد با کاربران گرامی و مهمانان عزیز

 

 

با سلام و درود
ضمن عرض ادب و خوش آمدگویی به شما، خواهشمندیم هر گونه نظر، پیشنهاد و یا انتقاد از محتوای این وب را به آدرس نامه الکترونیک  ( ایمیل )  یا از طریق  کاربرگ دیجیتالی در ذیل همین صفحه ، اطلاع رسانی فرمایید. قبلا از وقتی که برای ارسال نظرات خودتان برای ما، قرار می دهید، متشکریم.

 

اگر هم علاقه مند به همکاری برای تهیه و انتشار محتوای مفید هستید و تمایل دارید مطالب شما بصورت بلاگ و یا مقاله برای معرفی  و تبلیغ در سایت ما منتشر شود و  آن را به اشتراک قرار دهید، یا تمایل به انتشار ویدیوهای آموزشی خود در سایت ما دارید، ما هم میزبان محتوای شما روی سایت خودمان خواهیم شد و برای رشد کسب و کارتان، داوطلبانه اطلاع رسانی و توانمندی های شایسته شما را معرفی می نماییم.      


دانش آموخته دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار از دانشگاه تهران هستم که مدت بیش از 25  سال  در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسئولیت داشته و فعالیت نموده، در طرح ها و  رویدادهای ICT  جهانی و فرامنطقه ای، ملی و محلی حاضر بوده ام. بیشتر استانهای سرزمین مادری عزیزم را دیده ام. همراه گروهم با  سازمان های دولتی و مجموعه های بزرگ و متوسط خصوصی، مذاکره تجاری و مشاوره برای ارایه خدمات و استفاده از محصولات داشته ام که نتیجه آنها، چند صد قرارداد جامع، اینترپرایز،  بوده است. به دانایی اهمیت، اما به توانایی، نقش بالایی می دهم. تلاش خواهم کرد، با حفظ ارزشها و حریم اشخاص حقیقی و حقوقی، در کنار همکارانم که متخصص و کارشناس هستند و البته  مهارت لازم و حرفه ای هم دارند، محتوای مفید را گردآوری، غنی سازی و منتشر کنیم. ما تابع شیوه نامه های جهانی برای استفاده از شبکه اینترنت و فضای مجازی و البته قوانین رسمی کشور، هستیم. کاربران گرامی و مهمانان عزیز، با استفاده از سایت ما، مقررات و شرایط را می پذیرند و تصدیق می نمایند که به مسوولیت خودشان آگاهی دارند. از منابع تأیید شده ای استفاده می کنیم که  ما معتقدیم قابل اعتماد هستند، اما خواهشمندیم، فقط به منابع و اطلاعات ما اکتفا نکنید. همچنین، سعی  داریم که محتوا، به روز رسانی و بهتر شود. 


وقت شما به خیر و سلامتی
               مهرزاد

        info@eMZed.ir


مشاهده کارنامه ما


 

لطفا برای جلوگیری از قطع درختان، به جز موارد بسیار ضروری، ازچاپ روی کاغذ، خودداری فرمایید.

درختی که نجات می دهید، اگر هیچ گاه موفق به ملاقاتش نشوید، باز هم به کمک شما، به انتشار انرژی برای حیات و سرزندگی ادامه خواهد داد.

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

بازگشت ^