ادامه
روز بازاریابی و فروش را به همه فعالان این حوزه تبریک می گوییم.

بازاریابی (Marketing) فرآیندی استراتژیک و سیستماتیک است که شامل شناسایی، پیشبینی و تأمین نیازها و میلهای مشتریان هدف میشود. این فرآیند به منظور خلق ارزش برای مشتریان و ساخت روابط بلندمدت با آنها انجام میشود تا در نهایت به دستیابی به اهداف کسبوکار کمک کند.
عملیات فروش (Sales Operations) یک مجموعه از فعالیتهای مدیریتی، علمی و عملی است که به شرکتها کمک میکند تا فرآیندهای فروش خود را بازسازی و بهینه سازی کنند و برای دستیابی به اهداف فروش اقداماتی نمایند و شامل طراحی، نظارت، و بهبود فرآیندهای فروش است.