وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

مسابقه دهید و هدیه بگیرید، برای کتاب بیشعوری،

 مسابقه دهید و هدیه بگیرید، برای کتاب بیشعوری،
آن‌که حقیقت را نمی‌داند نادان است، آن‌که حقیقت را می‌داند ولی انکار می‌کند تبهکار و بیشعور است. برای کتاب بیشعوری، در مسابقه کتابخوانی ما شرکت کنید و با ارسال یک مقاله کوتاه درباره این کتاب، هدیه ارزشمندی را دریافت کنید.
ادامه

کتاب امیر کبیر و ایران، اثر فریدون آدمیت،

کتاب امیر کبیر و ایران، اثر فریدون آدمیت،
کتاب امیرکبیر و ایران، نوشته ای ماندگار از فریدون آدمیت، یکی از مهم‌ترین آثار تاریخ‌نگاری معاصر ایران است. این کتاب با زبانی شیوا و روان، زندگی، اندیشه‌ها و اقدامات امیرکبیر، صدراعظم بزرگ ایران در دوره‌ی قاجار را به تصویر می‌کشد. آدمیت در این اثر، با استفاده از منابع تاریخی معتبر، تلاش کرده است تا چهره واقعی امیرکبیر را به دور از اغراق و افسانه‌سازی به مخاطب معرفی کند.
ادامه

بانک سپه، هوشمندانه با مدیریت راهبردی تبلیغات، متمایز و متفاوت ظاهر شد.

بانک سپه، هوشمندانه با مدیریت راهبردی تبلیغات، متمایز و متفاوت ظاهر شد.
بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که هم اکنون سهام آن به ‌طور کامل در اختیار دولت است.  این بانک در زمینه ارائه خدمات بانکی در سراسر ایران فعالیت می‌کند و برخی شعبه‌های بین‌المللی بانک سپه نیز فعال هستند. هم اکنون با پیشرفت فناوری های جهانی، بانکداری دیجیتالی در ایران هم، به سرعت در حال توسعه است. قابل ذکر است، مدیران گروه اقتصادی مهرزاد، در برخی از این طرح های ملی و پروژه های الکترونیکی، نقش داشته اند.
ادامه

کتاب برندینگ دیجیتال، اثر آلن پی ادمسون: راهنمای جامع برای ساخت برندی قدرتمند در دنیای دیجیتال،

کتاب برندینگ دیجیتال، اثر آلن پی ادمسون: راهنمای جامع برای ساخت برندی قدرتمند در دنیای دیجیتال،
کتاب برندینگ دیجیتال آلن پی ادمسون، یک راهنمای جامع و کاربردی برای هر فردی است که می‌خواهد در دنیای دیجیتال موفق باشد. با مطالعه این کتاب، شما می‌توانید درک عمیقی از برندینگ دیجیتال پیدا کرده و استراتژی‌های مؤثری برای تقویت برند خود در فضای دیجیتال طراحی کنید.
ادامه