وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

معرفی دانشگاه مجازی دیدار، دانشگاهی برای فروشندگان،

 

*با سلام و درود  به مهمانان عزیز و کاربران گرامی وبلاگ مهرزاد، ضمن عرض ادب و احترام به شما، این صفحه به منظور اطلاع رسانی و برای نشر آگاهی و غنی سازی می باشد، خواهشمند است، هر گونه پیشنهاد یا انتقاد را به مدیر سایت بفرمایید.

 


 

فروش راهکاری برای خلق ثروت است، همه داستان‌های موفقیت از یک فروشندهِ خوب شروع می‌شود، نگاهی به ۱۰۰ ثروتمندِ اول دنیا نشان می‌دهد مهارتی که در اغلب این افراد جلوه می‌کند مهارت فروشندگی است.


در همین راستا بلاگ دیدار را با یک تیم حرفه‌ای دو سال پیش شروع کردیم.


هدف ما از روز اول روشن بود، ترجمه و تولید محتوای با کیفیت فارسی در حوزه فروش و حفظ مشتری، یادم هست روز اول به بچه های تیم محتوا گفتم با هر مقاله باید مثل یک موجود زنده برخورد کرد، باید به مقاله رسیدگی کرد، به‌روزش کرد،‌سر و سامان‌ش داد و باید جوری نوشتش که خواننده مقاله را با لذت بخواند. (مقالات لذیذ)


اکنون بیش از ۱۲۰۰ مقاله با کیفیت، به رایگان در اختیار خوانندگان فارسی زبان است، بارها از مدیران فروش شنیده‌ام که گفته‌اند:
اصلی‌ترین منبع یادگیری کارشناسان‌شان مقالات دیدار است.

 

برخی از مفاهیم درس‌های رایگانی که در بلاگ دیدار منتشر شده است را با شما به اشتراک می‌گذارم.

✅ پروموشن یا ارتقاء فروش چیست؟

 

پروموشن فروش، نشان دهنده انواع تکنیک‌هایی است که برای تحریک خرید محصول یا نام تجاری استفاده می‌شود. تبلیغات فروش در ارتباطات بازاریابی و استراتژیِ برند، نقش تاکتیکی و نه استراتژیک دارد، همچنین نوعی تبلیغات است که در مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

✅تکنیک‌های ارتقاء فروش یا پروموشن


تخفیفات دوره ای: انگیزه کوتاه مدت برای تحریک خرده فروش به انبار کردن محصول ارائه می‌شود.
لودر فروشنده: انگیزه ای است که برای تحریک خرده فروش به خرید و نمایش محصول ارائه می‌شود.
مسابقه تجاری: مسابقه ای برای پاداش خرده فروشان که بیشترین محصول را می‌فروشند.
نمایشگرهای نقطه خرید: برای ایجاد اشتیاق "تکانشی" خرید و فروش محصول در محل استفاده می‌شود.
برنامه‌های آموزشی: کارکنان فروشنده در فروش محصول آموزش می‌بینند.
پول فشار: همچنین به عنوان "spiffs" شناخته می‌شود. کمیسیون اضافی به کارکنان خرده فروشی پرداخت می‌شود تا محصولات را تحت فشار قرار دهند برای فروش بیشتر.
تخفیفات تجاری (تخفیف‌های کاربردی نیز نامیده می‌شود): اینها پرداختی به اعضای کانال توزیع یا عوامل فروش برای انجام برخی از عملکردها است.

 


کمک کنید آدم‌های بیشتری از این منابع رایگان علمی فارسی استفاده کنند:

منبع:
-    وب سایت دیدار
https://didar.me/didar-university

 


 


 

لطفا برای جلوگیری از قطع درختان، به جز موارد بسیار ضروری، ازچاپ روی کاغذ، خودداری فرمایید.

غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات

enriching   Management  &  Entrepreneurship by Information and Communications Technology

 

 

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

بازگشت ^