وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

کتاب، ستون فرهنگ جامعه است.

کتاب، ستون فرهنگ جامعه است.
هر روز تلاش می کنیم، تا با نسخه روز قبل خودمان، متفاوت تر و بهتر باشیم.  همچنین دوست داریم، در لحظه های ناب و زیبای دانستن، با شما شریک شویم. بنویسیم و یاد بگیریم که چگونه؟ از دانایی، به توانایی برسیم و از این دارایی های ارزشمندمان، نگهداری کنیم و از برآیند آنها بهره مند شویم.
ادامه

کتاب قدرت و پیش‌بینی، هوش مصنوعی چگونه بازی اقتصاد و سیاست را بر هم می‌زند،

کتاب قدرت و پیش‌بینی، هوش مصنوعی چگونه بازی اقتصاد و سیاست را بر هم می‌زند،
کتاب قدرت و پیش‌بینی، یک اثر ارزشمند برای همه کسانی است که به آینده فناوری و تأثیر آن بر جامعه علاقه‌مند هستند. این کتاب با زبانی ساده و روان، مطالب پیچیده را به صورت قابل فهمی برای عموم مردم ارائه می‌دهد.
ادامه

تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.

 تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.
ازکی شرکت بیمه نیست. با ازکی آنلاین و برخط، شرکت‌های بیمه رو باهم مقایسه کنید و با خیال راحت بیمه بخرید. به کمک ازکی می‌تونید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه، پوشش‌ها و قیمت‌هاشون اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید. https://www.azki.com
ادامه

ازکی، هم در بیمه نوآوری دارد، هم راهبرد تبلیغاتی مناسبی را اتخاد نموده است.

 ازکی، هم در بیمه نوآوری دارد، هم راهبرد تبلیغاتی مناسبی را اتخاد نموده است.
ازکی شرکت بیمه نیست. با ازکی آنلاین و برخط، شرکت‌های بیمه رو باهم مقایسه کنید و با خیال راحت بیمه بخرید. به کمک ازکی می‌تونید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه، پوشش‌ها و قیمت‌هاشون اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید.
ادامه

کتاب تمايز يا نابودی، اثر جک تراوت،

کتاب تمايز يا نابودی، اثر جک تراوت،
اشتیاق شرکتها برای رشد مداوم،غالبا منجر به گیر افتادن آنها در تله همه چیز برای همه افراد می شود و این مساله به نوبه خود وجوه تمایز آنها را از بین خواهد برد. شما می توانید در هر کجا متمایز باشید، اما نمی توانید در همه جا با یک ایده واحد متمایز شوید. 
ادامه

تیزرهای کلور، ساده و زیبا، اما کم رنگ و بی رمق است، آیا؟ این یک سوال علمی است.

تیزرهای کلور، ساده و زیبا، اما کم رنگ و بی رمق است، آیا؟ این یک سوال علمی است.
شرکت کلور با هدف ارتقاء سطح کیفی کالای ایرانی باتولید انواع لوازم خانگی در حد رقابت با سایر کشورهای جهان در سال 1393 در شهرک صنعتی خیام، شهر نیشابور قدم به عرصه تولید نهاد و در سال 1394 محصولات یخچال فریزر خانگی خود را به تولید انبوه رسانید. پس از آن در سال 1399 با طرح توسعه و احداث سالن های متعدد گسترش پیدا کرد. مسیر رشد کلور در سال 1401 با احداث فاز دو درمحل شهرک صنعتی توس مشهد ادامه پیدا کرد و از زمستان سال 1402 تولـیدات خود را در زمینه انواع لباسشویی و ظرفشویی آغاز نمود و با هـدف تولـید تلویزیون ، جاروبرقی و … به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
ادامه