وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

کتاب، ستون فرهنگ جامعه است.

کتاب، ستون فرهنگ جامعه است.
هر روز تلاش می کنیم، تا با نسخه روز قبل خودمان، متفاوت تر و بهتر باشیم.  همچنین دوست داریم، در لحظه های ناب و زیبای دانستن، با شما شریک شویم. بنویسیم و یاد بگیریم که چگونه؟ از دانایی، به توانایی برسیم و از این دارایی های ارزشمندمان، نگهداری کنیم و از برآیند آنها بهره مند شویم.
ادامه

مسابقه دهید و هدیه بگیرید، برای کتاب استراتژی خوب استراتژی بد،

مسابقه دهید و هدیه بگیرید، برای کتاب استراتژی خوب استراتژی بد،
کاربران سامانه و دانش جویان، خواهشمند است، مطابق مباحث داخل کلاسها، برای کتاب استراتژی خوب استراتژی بد، در مسابقه کتابخوانی ما شرکت و با ارایه دادن یک مقاله کوتاه درباره این کتاب، هدیه ارزشمندی را دریافت کنید.
ادامه

GITEX Europe 2025 will come  after GITEX Dubai 2024

GITEX Europe 2025 will come  after GITEX Dubai 2024
GITEX EUROPE, taking place May 21-23, 2025 at Messe Berlin, Germany. Building on the success of GITEX Global, the world’s largest and most influential tech event, GITEX EUROPE is set to be Europe’s most Global, Collaborative, and cross-industry tech Summit and Expo, featuring 11 Conference tracks at 9 stages, 40,000+ B2B trade professionals, 500+ visionary speakers, 2000+ exhibitors, 1,000+ startups, 800+ investors from 100+ countries
ادامه

GDPR مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها،

GDPR مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها،
GDPR  مخفف عبارت: General Data Protection Regulation است که به فارسی به معنای، مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها، ترجمه می‌شود.  مهمترین نکته این است که GDPR یک چارچوب قانونی بسیار مهم در اتحادیه اروپاست و رعایت آن برای هر سازمانی که با داده‌های شخصی افراد سروکار دارد، ضروری است.
ادامه

کتاب قدرت و پیش‌بینی، هوش مصنوعی چگونه بازی اقتصاد و سیاست را بر هم می‌زند،

کتاب قدرت و پیش‌بینی، هوش مصنوعی چگونه بازی اقتصاد و سیاست را بر هم می‌زند،
کتاب قدرت و پیش‌بینی، یک اثر ارزشمند برای همه کسانی است که به آینده فناوری و تأثیر آن بر جامعه علاقه‌مند هستند. این کتاب با زبانی ساده و روان، مطالب پیچیده را به صورت قابل فهمی برای عموم مردم ارائه می‌دهد.
ادامه

تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.

 تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.
ازکی شرکت بیمه نیست. با ازکی آنلاین و برخط، شرکت‌های بیمه رو باهم مقایسه کنید و با خیال راحت بیمه بخرید. به کمک ازکی می‌تونید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه، پوشش‌ها و قیمت‌هاشون اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید. https://www.azki.com
ادامه

ازکی، هم در بیمه نوآوری دارد، هم راهبرد تبلیغاتی مناسبی را اتخاد نموده است.

 ازکی، هم در بیمه نوآوری دارد، هم راهبرد تبلیغاتی مناسبی را اتخاد نموده است.
ازکی شرکت بیمه نیست. با ازکی آنلاین و برخط، شرکت‌های بیمه رو باهم مقایسه کنید و با خیال راحت بیمه بخرید. به کمک ازکی می‌تونید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه، پوشش‌ها و قیمت‌هاشون اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید.
ادامه

کتاب تمايز يا نابودی، اثر جک تراوت،

کتاب تمايز يا نابودی، اثر جک تراوت،
اشتیاق شرکتها برای رشد مداوم،غالبا منجر به گیر افتادن آنها در تله همه چیز برای همه افراد می شود و این مساله به نوبه خود وجوه تمایز آنها را از بین خواهد برد. شما می توانید در هر کجا متمایز باشید، اما نمی توانید در همه جا با یک ایده واحد متمایز شوید. 
ادامه