وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

کتاب مهندسی مجدد فروش، شرکت چاپ و نشر بازرگانی،

 

*با سلام و درود به مهمانان عزیز و کاربران گرامی وبلاگ#مهرزاد، ضمن عرض ادب و احترام به شما، این صفحه به منظور اطلاع رسانی و برای نشر آگاهی و غنی سازی می باشد، خواهشمند است، هر گونه پیشنهاد یا انتقاد را به مدیر سایت بفرمایید.

 


 

این کتاب به بررسی این موضوع‌ می‌پردازد:

 

چگونه مدیران اجرایی‌ می‌توانند، با بهترکردن فرایندی که از طریق آن واحدهای اقتصادی ارزش‌ها را با مشتریان مبادله‌ می‌کنند، به درآمد و بهره‌وری نایل آیند.

 

ما شاهد دنیایی پرهیاهو و جنجالی در فروش و بازاریابی هستیم. نگرش از برون به درون یا برنامه‌ریزی مشتری محور در بازاریابی مطرح شده است.

 

نسل اول برنامه‌ریزی مجدد دارای عملکردی مختلط بود. در این کتاب به کشف دنیای جدید سفارش و خرید خواهیم رفت و نسل دوم ابزارهای لازم برای تجدید برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور برقراری روابط پایا و سودآور با مشتریان را تهیه خواهیم کرد.

 

سال انتشار : 1399
نوبت چاپ: اول
تعداد صفحات: 260
شابک (ISBN): 9789644688294

 


 

 

برای حفظ درختان و تعادل حیات، به جز موارد بسیار ضروری، ازچاپ روی کاغذ، خودداری فرمایید.

غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات

enriching   Management  &  Entrepreneurship by Information and Communications Technology

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

بازگشت ^