"با سلام و درود به مهمانان عزیز و کاربران گرامی وبلاگ #مهرزاد، ضمن عرض ادب و احترام به شما، این صفحه به منظور اطلاع رسانی و برای نشر آگاهی و غنی سازی می باشد، خواهشمند است، هر گونه پیشنهاد یا انتقاد را به مدیر سایت بفرمایید."
نویسندگان، الکساندر استر والدر، ایو ،پیگنیور، گرگ برناردا، آلن اسمیت
مترجمان، بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی
اگر بخواهید کسب وکار خود را راهاندازی کنید، اولین قدمی که برمیدارید، چیست؟ بسیاری از افراد پاسخ میدهند، ارائه محصول یا خدمتی که قادر به فروش آن هستیم. گفتن این حرف آسان است، اما در عمل، چه چیزی ارائه می دهید تا برای مشتریان ارزش خرید، داشته باشد؟
نویسندگان در این کتاب به دنبال پاسخ به این پرسش هستند و روشی جامع را برای تعیین ارزش مورد انتظار مشتریان بالقوه ، آموزش می دهند.
این کتاب، راهنمایی قدم به قدم است که با افقِ دیدِ مشتریان شما آغاز شده و با ارائه محصولات و خدمات مجموعه شما به بازار، پایان مییابد.
چرا باید وظایفی را که مشتریان شما به کمک شما به انجام میرسانند، به خوبی بشناسید؟
چرا ورود شما به دنیای مشتریهایتان، بهترین راه برای شناختِ نیازها و کارهایی است که آنها انجام میدهند؟
چرا پیشفروشها در اصل فرصتی برای جمعآوری اطلاعات هستند و نه فروش واقعی؟
چگونه میتوان به بهترین نحو انتظارات مشتریان را برآورده ساخت؟
چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد؟
لطفا برای جلوگیری از قطع درختان، به جز موارد بسیار ضروری، ازچاپ روی کاغذ، خودداری فرمایید.
غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات