وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.

 

 

*با سلام و درود  به مهمانان عزیز و کاربران گرامی وبلاگ#مهرزاد، ضمن عرض ادب و احترام به شما، این صفحه به منظور اطلاع رسانی و برای نشر آگاهی و غنی سازی می باشد، خواهشمند است، هر گونه پیشنهاد یا انتقاد را به مدیر سایت بفرمایید.

 



ازکی شرکت بیمه نیست. با ازکی آنلاین و برخط، شرکت‌های بیمه رو باهم مقایسه کنید و با خیال راحت بیمه بخرید. به کمک ازکی می‌تونید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه، پوشش‌ها و قیمت‌هاشون اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید.

 

https://www.azki.com

 

کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات: نوشته لاری پرسی و ریچارد الیوت با ترجمه محمدابراهیم گوهریان و مهران زرعکانی، یکی از منابع جامع و کاربردی در زمینه تبلیغات و بازاریابی است. 


این کتاب به شما کمک می‌کند تا درک عمیقی از اصول و مفاهیم اساسی تبلیغات پیدا کنید و بتوانید برنامه‌های تبلیغاتی موثر و کارآمدی را طراحی و اجرا کنید.


درباره این کتاب:

 

معرفی جامع تبلیغات: کتاب با ارائه یک مرور کلی بر انواع مختلف تبلیغات و رسانه‌ها، به شما کمک می‌کند تا با دنیای پیچیده تبلیغات آشنا شوید.

 

اهمیت برنامه‌ریزی راهبردی: تاکید اصلی کتاب بر اهمیت برنامه‌ریزی راهبردی در تبلیغات است. نویسندگان به شما نشان می‌دهند که چگونه با استفاده از یک رویکرد سیستماتیک، یک برنامه تبلیغاتی موثر را تدوین کنید.

 

توسعه برنامه راهبردی: کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه یک برنامه راهبردی تبلیغاتی را از ابتدا تا انتها توسعه دهید، از جمله تعیین اهداف، شناسایی مخاطبان هدف، انتخاب رسانه‌ها و ارزیابی نتایج،

 

اجرایی ساختن: پس از تدوین برنامه، کتاب به شما کمک می‌کند تا برنامه خود را به طور موثر اجرا کنید و از ابزارها و تکنیک‌های مختلف تبلیغاتی استفاده کنید.

 

یکپارچه‌سازی: در نهایت، کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه فعالیت‌های تبلیغاتی مختلف را با یکدیگر یکپارچه کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشند.


چه کسانی شایسته است که این کتاب را بخوانند؟

 

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت و بازاریابی: 
این کتاب یک منبع عالی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی است که می‌خواهند در زمینه تبلیغات و بازاریابی تخصص پیدا کنند.

 

مدیران بازاریابی و تبلیغات: 
مدیران می‌توانند از این کتاب برای بهبود مهارت‌های خود در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

 

کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار:
کارآفرینان می‌توانند از این کتاب برای یادگیری اصول تبلیغات و بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند.

 


نکات کلیدی کتاب:

 

اهمیت آگاهی مدیران از نحوه عملکرد تبلیغات
راهکارهای کلیدی در ایجاد تبلیغات موثر
اصول اصلی برنامه‌ریزی راهبردی در تبلیغات
نحوه پردازش پیام توسط مخاطبان

 


مزایای مطالعه این کتاب:

 

درک عمیق از مفاهیم تبلیغات،
توسعه مهارت‌های برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی،
افزایش اثربخشی تبلیغات،
بهبود تصمیم‌گیری در زمینه بازاریابی،

 

اگر به دنبال یک کتاب جامع و کاربردی در زمینه تبلیغات هستید، کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات اثر گوهریان و زرعکانی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
 

 


 

 

لطفا برای جلوگیری از قطع درختان، به جز موارد بسیار ضروری، ازچاپ روی کاغذ، خودداری فرمایید.

غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات

enriching   Management  &  Entrepreneurship by Information and Communications Technology

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

بازگشت ^