وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

بادی اسپینر، برند ایرانی در پوشاک را از منظر راهبرد تبلیغاتی، بررسی کنیم؟

 

 

*با سلام و درود  به مهمانان عزیز و کاربران گرامی وبلاگ#مهرزاد، ضمن عرض ادب و احترام به شما، این صفحه به منظور اطلاع رسانی و برای نشر آگاهی و غنی سازی می باشد، خواهشمند است، هر گونه پیشنهاد یا انتقاد را به مدیر سایت بفرمایید.

 


 


فعالیت بادی اسپینر(تن ریس پوشش تدبیر) از سال 1386 آغاز شده که در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بوده و رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شده است. بادی اسپینر همواره تلاش کرده است تا پوششی اصیل و در عین حال همگام با مد روز جهان را روانۀ بازار مد و پوشاک کند. امروزه با بیش از 15 سال سابقه در صنعت مد و پوشاک و 40 شعبه فعال در سراسر ایران، به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی بدل شده است.

 

 

طراحی‌های بادی اسپینربسیار نوآورانه و به‌روز است، برندی جوان که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصربه فرد برای شماست، سبکی که با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل را برای شما فراهم آورد.


تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعۀ دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ از انواع لباس‌های مهمانی و روزمره برای خانم‌ها و آقایان و همچنین انواع تی‌شرت، شلوار، کیف، کوله‌پشتی، کفش، کمربند، اکسسوری‌های متنوع و...


از کارآموزان عزیز در مدرسه مکفا، مدرسه کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات، خواهشمندیم، با استفاده از مفاهیم کتاب درسی، مدیریت راهبردی تبلیغات، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی، این تیزر را تجزیه و تحلیل نمایند و پاسخ را از طریق پست الکترونیک و یا شبکه های اجتماعی  اعلام شده، ارسال نمایند.

 


 

 

لطفا برای جلوگیری از قطع درختان، به جز موارد بسیار ضروری، ازچاپ روی کاغذ، خودداری فرمایید.

غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات

enriching   Management  &  Entrepreneurship by Information and Communications Technology

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

بازگشت ^