وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

خلاصه کتاب از خوب به عالی 

خلاصه کتاب از خوب به عالی 
کتاب "از خوب به عالی" اثر جیم کالینز یکی از کتاب‌های پرفروش در زمینه‌ی مدیریت کسب و کار است که راهکارها و استراتژی‌هایی برای تبدیل شدن کسب‌وکارهای خوب به عالی را ارائه می‌کند. کتاب از ۳ بخش اصلی تشکیل شده است. به طور خلاصه، کتاب "از خوب به عالی" توصیه‌ها و راه‌حل‌هایی را برای بهبود عملکرد کسب و کارها ارائه می‌دهد. این کتاب، بر روی شایستگی‌های رهبران، تیم‌های کاری، استراتژی‌های کسب‌وکار، نظارت، و فناوری اطلاعاتی متمرکز است.
ادامه

معرفی کتاب از خوب به عالی نوشته جیمز کالینز

معرفی کتاب از خوب به عالی نوشته جیمز کالینز
سال‌ها بود که این سوال ذهن جیم کالینز را به خود مشغول کرده بود، آیا هستند شرکت‌هایی که بتوانند با خطرات مقابله کنند و متوسط بودن در درازمدت یا وضعی بدتر از آن را به برتری در درازمدت تبدیل کنند؟ اگر چنین است، پس ویژگی‌های متمایز و جهانی، برای فرایند تبدیل شدن یک شرکت از مرحله‌ی خوب به عالی کدام‌اند؟
ادامه

نگاهی به دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

نگاهی به دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
دانشکده مدیریت تحت عنوان موسسه علوم اداری در سال 1334 هجری شمسی به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان های دولتی و خصوصی، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران راه اندازی گردید و فعالیت خود را با همکاری گروهی از اساتید آمریکایی آغاز نمود. از شهریور 1336 اداره آن به متخصصان و اساتید ایرانی واگذار گردید و موسسه نیز بنام « موسسه علوم اداری و بازرگانی » تغییر نام یافت.
ادامه

طرح سردرِ جدید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در روز معلم و استاد، رونمایی شد.

طرح سردرِ جدید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در روز معلم و استاد، رونمایی شد.
طرح سردر دانشکده مدیریت، با الهام از معماری بنای اصلی دانشکده و همچنین سردر دانشگاه تهران شکل گرفته و طرحی به ظاهر ساده و در عین حال دارای ظرافت و پیچیدگی‌های خاص خود است.
ادامه

معرفی دانشگاه مجازی دیدار، دانشگاهی برای فروشندگان،

معرفی دانشگاه مجازی دیدار، دانشگاهی برای فروشندگان،
فروش راهکاری برای خلق ثروت است، همه داستان‌های موفقیت از یک فروشندهِ خوب شروع می‌شود، نگاهی به ۱۰۰ ثروتمندِ اول دنیا نشان می‌دهد مهارتی که در اغلب این افراد جلوه می‌کند مهارت فروشندگی است.
ادامه

معرفی کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات

معرفی کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات
کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات، نوشته لاری پرسی و ریچارد الیوت، تحقیق و تدوین مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی گوهریان می باشد، که توسط  شرکت  چاپ و نشر  بازرگانی به بازار عرضه شده است. این کتاب مقدمه‌ای بر توصیف انواع مختلف تبلیغات و رسانه‌ها است. نکته حائز اهمیت در این مبحث آگاهی مدیران از نحوه عملکرد تبلیغات و راهکارهای کلیدی در ایجاد تبلیغات مؤثر و یا روش‌های دیگر ارتباطات بازاریابی است. 
ادامه

معرفی رویداد زمین صاف Flat Earth

معرفی رویداد زمین صاف Flat Earth
سخنرانان در این برنامه اول این رویداد که با نام فکر دوباره برگزار شد، عبارت بودند از: -    خانم نفیسه مرشد زاده، مدیر عامل و موسس نشر اطراف -    آقای عماد قاینی، مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت ایلیا -    آقای مهدیار خرامان، مدیر عامل و موسس لیمونی -    آقای همومن خیاط، صداپیشه و موسس تهران دابشو
ادامه

غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات

غنی سازی برای کار آفرینی و مدیریت با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات
گروه ما، برای غنی ساختن کسب و کار شما، تحقیق می کند و مشاوره می دهد. همراه شما، الگوی مناسب برای استقرار و تعالی را می یابیم و یا می سازیم. تا کنون بیش از یکصد مجموعه رسمی و معتبر ملی و منطقه ای از خدمات گروه ما، استفاده کرده اند و با آنها همکاری داشته ایم. در صورت تمایل، شما هم می توانید برای مساله کسب و کارتان، موضوع را با ما، طرح و گفتگو نمایید. enriching Management & Entrepreneurship by Information and Communications Technology
ادامه

فیلم راز کافی نیست، اقدام هم لازم است. @این قسمت ب

فیلم راز کافی نیست، اقدام هم لازم است. @این قسمت ب
راز  این است : به آنچه می خواهیم، فکر کنیم و روی آن متمرکز باشیم. به آنچه نمی خواهیم، فکر هم نکنیم، زیرا ارتعاش و فرکانس فکر ما، نخواستن ها را هم فعال  و  جذب می کند. Vision & Mission
ادامه