وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

تیزرهای کلور، ساده و زیبا، اما کم رنگ و بی رمق است، آیا؟ این یک سوال علمی است.

تیزرهای کلور، ساده و زیبا، اما کم رنگ و بی رمق است، آیا؟ این یک سوال علمی است.
شرکت کلور با هدف ارتقاء سطح کیفی کالای ایرانی باتولید انواع لوازم خانگی در حد رقابت با سایر کشورهای جهان در سال 1393 در شهرک صنعتی خیام، شهر نیشابور قدم به عرصه تولید نهاد و در سال 1394 محصولات یخچال فریزر خانگی خود را به تولید انبوه رسانید. پس از آن در سال 1399 با طرح توسعه و احداث سالن های متعدد گسترش پیدا کرد. مسیر رشد کلور در سال 1401 با احداث فاز دو درمحل شهرک صنعتی توس مشهد ادامه پیدا کرد و از زمستان سال 1402 تولـیدات خود را در زمینه انواع لباسشویی و ظرفشویی آغاز نمود و با هـدف تولـید تلویزیون ، جاروبرقی و … به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
ادامه

کتاب امیر کبیر و ایران، اثر فریدون آدمیت،

کتاب امیر کبیر و ایران، اثر فریدون آدمیت،
کتاب امیرکبیر و ایران، نوشته ای ماندگار از فریدون آدمیت، یکی از مهم‌ترین آثار تاریخ‌نگاری معاصر ایران است. این کتاب با زبانی شیوا و روان، زندگی، اندیشه‌ها و اقدامات امیرکبیر، صدراعظم بزرگ ایران در دوره‌ی قاجار را به تصویر می‌کشد. آدمیت در این اثر، با استفاده از منابع تاریخی معتبر، تلاش کرده است تا چهره واقعی امیرکبیر را به دور از اغراق و افسانه‌سازی به مخاطب معرفی کند.
ادامه

بانک سپه، هوشمندانه با مدیریت راهبردی تبلیغات، متمایز و متفاوت ظاهر شد.

بانک سپه، هوشمندانه با مدیریت راهبردی تبلیغات، متمایز و متفاوت ظاهر شد.
بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که هم اکنون سهام آن به ‌طور کامل در اختیار دولت است.  این بانک در زمینه ارائه خدمات بانکی در سراسر ایران فعالیت می‌کند و برخی شعبه‌های بین‌المللی بانک سپه نیز فعال هستند. هم اکنون با پیشرفت فناوری های جهانی، بانکداری دیجیتالی در ایران هم، به سرعت در حال توسعه است. قابل ذکر است، مدیران گروه اقتصادی مهرزاد، در برخی از این طرح های ملی و پروژه های الکترونیکی، نقش داشته اند.
ادامه

کتاب برندینگ دیجیتال، اثر آلن پی ادمسون: راهنمای جامع برای ساخت برندی قدرتمند در دنیای دیجیتال،

کتاب برندینگ دیجیتال، اثر آلن پی ادمسون: راهنمای جامع برای ساخت برندی قدرتمند در دنیای دیجیتال،
کتاب برندینگ دیجیتال آلن پی ادمسون، یک راهنمای جامع و کاربردی برای هر فردی است که می‌خواهد در دنیای دیجیتال موفق باشد. با مطالعه این کتاب، شما می‌توانید درک عمیقی از برندینگ دیجیتال پیدا کرده و استراتژی‌های مؤثری برای تقویت برند خود در فضای دیجیتال طراحی کنید.
ادامه