وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

معرفی  کمک خلبان Copilot مایکروسافت در Windows

معرفی  کمک خلبان Copilot مایکروسافت در Windows
جهان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاهد محصولات و نام های تجاری بزرگی است که طرفداران یا منتقدان خودشان را هم دارند. در بین این نامهای تجاری معروف و قدیمی، نام مایکروسافت هم از این قاعده مستثنی نیست. طرفدارانی در سطح کاربران دارد و البته منتقدان بسیار فعالی هم دارد.
ادامه

درباره پلتفرم آموزشی فرادرس https://faradars.org

درباره پلتفرم آموزشی فرادرس https://faradars.org
مجموعه علمی و آموزشی فرادرس، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم های آموزش برخط  ( آنلاین ) در  ایران است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود، بالغ بر  چند هزار ساعت آموزش آنلاین، در قالب عناوین آموزشی علمی، مهارتی و کاربردی، منتشر کرده‌است.
ادامه

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک نوشته فرد آر دیوید دکتر پارساییان و دکتر اعرابی

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک نوشته فرد آر دیوید دکتر پارساییان و دکتر اعرابی
این کتاب ترجمه کاملی از اثر پرارزش نویسنده آن، فرد آر دیوید، به‌نام مدیریت استراتژیک است که با فاصله کم‌تر از چند  ماه از تاریخ انتشار نسخه اصلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این کتاب تاکنون به چند زبان دیگر منتشر شده و در چند صد دانشگاه و دانشکده در سراسر دنیا به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های درسی در زمینه مدیریت استراتژیک و سیاست‌های بازرگانی برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و دکترا، مورداستفاده پژوهشگران اساتید و دانشجویان قرار گرفته است.
ادامه

روز فناوری اطلاعات و میلاد دانشمند ایرانی حکیم خوارزمی

روز فناوری اطلاعات و میلاد دانشمند ایرانی حکیم خوارزمی
بیست‌ودوم تیرماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، محمدبن موسی خوارزمی، به عنوان روز فناوری اطلاعات  (IT) به پیشنهاد فعالان و مسوولان این صنعت، نامگذاری شده است. البته تاریخ دقیقی از زادروز یا میلاد خوارزمی در هیچ منبع معتبری در دست نیست. ولی به جهت نکوداشت نام و یاد این دانشمند بزرگ ایرانی و با هدف اصلی، ترویج و تسریع در توسعه فناوری در زمینه‌های مختلف، این تاریخ فرضی در تقویم درنظر گرفته شده‌است.  با توجه به اهمیت فناوری در زندگی انسان‌ها و به منظور تقویت نقش شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌ی فناوری، همزمان با روز ملی فناوری اطلاعات، همایش‌های راهبردی برگزار می‌شود.
ادامه

خلاصه کتاب از خوب به عالی 

خلاصه کتاب از خوب به عالی 
کتاب "از خوب به عالی" اثر جیم کالینز یکی از کتاب‌های پرفروش در زمینه‌ی مدیریت کسب و کار است که راهکارها و استراتژی‌هایی برای تبدیل شدن کسب‌وکارهای خوب به عالی را ارائه می‌کند. کتاب از ۳ بخش اصلی تشکیل شده است. به طور خلاصه، کتاب "از خوب به عالی" توصیه‌ها و راه‌حل‌هایی را برای بهبود عملکرد کسب و کارها ارائه می‌دهد. این کتاب، بر روی شایستگی‌های رهبران، تیم‌های کاری، استراتژی‌های کسب‌وکار، نظارت، و فناوری اطلاعاتی متمرکز است.
ادامه

معرفی کتاب از خوب به عالی نوشته جیمز کالینز

معرفی کتاب از خوب به عالی نوشته جیمز کالینز
سال‌ها بود که این سوال ذهن جیم کالینز را به خود مشغول کرده بود، آیا هستند شرکت‌هایی که بتوانند با خطرات مقابله کنند و متوسط بودن در درازمدت یا وضعی بدتر از آن را به برتری در درازمدت تبدیل کنند؟ اگر چنین است، پس ویژگی‌های متمایز و جهانی، برای فرایند تبدیل شدن یک شرکت از مرحله‌ی خوب به عالی کدام‌اند؟
ادامه

معرفی دانشگاه مجازی دیدار، دانشگاهی برای فروشندگان،

معرفی دانشگاه مجازی دیدار، دانشگاهی برای فروشندگان،
فروش راهکاری برای خلق ثروت است، همه داستان‌های موفقیت از یک فروشندهِ خوب شروع می‌شود، نگاهی به ۱۰۰ ثروتمندِ اول دنیا نشان می‌دهد مهارتی که در اغلب این افراد جلوه می‌کند مهارت فروشندگی است.
ادامه

معرفی کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات

معرفی کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات
کتاب مدیریت راهبردی تبلیغات، نوشته لاری پرسی و ریچارد الیوت، تحقیق و تدوین مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی گوهریان می باشد، که توسط  شرکت  چاپ و نشر  بازرگانی به بازار عرضه شده است. این کتاب مقدمه‌ای بر توصیف انواع مختلف تبلیغات و رسانه‌ها است. نکته حائز اهمیت در این مبحث آگاهی مدیران از نحوه عملکرد تبلیغات و راهکارهای کلیدی در ایجاد تبلیغات مؤثر و یا روش‌های دیگر ارتباطات بازاریابی است. 
ادامه