وبلاگ#مهرزادwww.eMZed.ir

بادی اسپینر، برند ایرانی در پوشاک را از منظر راهبرد تبلیغاتی، بررسی کنیم؟

 بادی اسپینر، برند ایرانی در پوشاک را از منظر راهبرد تبلیغاتی، بررسی کنیم؟
طراحی‌های بادی اسپینربسیار نوآورانه و به‌روز است، برندی جوان که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصربه فرد برای شماست، سبکی که با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل را برای شما فراهم آورد.
ادامه

تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.

 تیزرهای ازکی، از منظر مدیریت راهبردی تبلیغات، مناسب بررسی علمی هستند.
ازکی شرکت بیمه نیست. با ازکی آنلاین و برخط، شرکت‌های بیمه رو باهم مقایسه کنید و با خیال راحت بیمه بخرید. به کمک ازکی می‌تونید قبل از خرید درباره انواع مختلف بیمه، پوشش‌ها و قیمت‌هاشون اطلاعات دقیق و کامل کسب کنید. https://www.azki.com
ادامه

صبحانه ایرانی،

صبحانه ایرانی،
بامدادان هنگامی که از خواب برمی خیزیم، از اینکه زنده هستیم، می اندیشیم و لذت میبریم و عشق می ورزیم، احساس خوشبختی کنیم. قدردان و سپاسگزار باشیم و با اعتماد به نفس زیاد به کارهای روزانه بپردازیم. برای تمام کارهای کوچک و بزرگمان شکرگزار خالق هستی، باشیم تا معجزه آن را ببینیم. بگوییم و تکرار کنیم، خالق من، برای تمام نعمت هایت و لحظه های حضور شکرگزارم.
ادامه

خاطرات خلبان بازنشسته، امیر سرتیپ احمد مهرنیا در گفتگوی زنده با صبحانه ایرانی،

 خاطرات خلبان بازنشسته، امیر سرتیپ احمد مهرنیا در گفتگوی زنده با صبحانه ایرانی،
امیر احمد مهرنیا، در کرمانشاه ایران چشم به جهان گشوده است. وی سرتیپ دوم خلبان نورثروپ اف-۵ نیروی هوایی ارتش  بوده که در جنگ ایران و عراق، حضور فعال داشته و در عملیات های رزمی، شرکت داشته است.  وی پس از بازنشستگی به تحقیق و تألیف کتب مختلف درباره عملیات‌های نیروی هوایی ایران در دوران جنگ ایران و عراق و همچنین تألیف زندگینامه خلبانان و قهرمانان آن جنگ پرداخته‌است.  از جمله تالیفات مطرح وی می‌توان به کتاب حمله به الولید و گروه کتابهای ستاره‌های نبرد هوایی اشاره کرد.
ادامه